tirsdag den 24. juli 2012

Så er det vist tid til endnu en lille wall stickers Give Away hos Conner's Nest...♥


...og så kan du atter få muligheden for at være den heldige modtager af lækre små wall stickers til opsætning på enten væg, køleskab, computer, bilruden eller et helt femte sted?

Mulighederne er mange, og som jeg også tidligere har nævnt, er jeg jo selv bare ret vild med wall stickers i alle afskygninger. Du har sikkert også set mig selv bevæge mig ud i at kreere unikke hjemmelavede wall stickers til vores køkkenalrum, og jeg sælger også en masse forskellige slags wall stickers i min Trendsales♥Shop.

I denne wall sticker Give Away udlodder jeg ca. 30 stk blandede små wall stickers med sommerfugle, stjerner & hjerter i flotte farver! Og hvis du bliver den heldige, får du selvfølgelig mulighed for at komme med ønsker til farver, der passer bedst til dig :-)



Den heldige vinder af
♥ Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥
udtrækkes onsdag d. 15. august!

The rules are as follows...
  • 1 lod: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser
  • 2 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog
  • 3 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste
  • 4 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste + omtal min Give Away med billede og link i et indlæg på din blog

Skriv, hvor mange lodder du deltager med, og husk hvis du er anonym at skrive din emailadresse + dit navn samtidigt, så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder :-)

Og så håber jeg, at du kan lide at være her og atter vil komme på besøg i Conner's Nest...♥ & måske også bliver den heldige vinder - hvem ved? ;-)

Held & lykke,



31 kommentarer:

  1. Jubi, jeg er den første - det må betyde held:-) hvor irriterende, at jeg ikke har nogen blog, så jeg må nøjes med 1 lod.
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  2. Jeg er med på hele 3 lodder. Mega fed gave:-)

    SvarSlet
  3. Jeg deltager med alle 4 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog og lavet et indlæg, som du kan se her http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/en-fin-give-away.html

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med 1 lod :)

    Du er også velkommen til at deltage i min Give Away:
    http://simoneshverdagstanker.blogspot.dk/2012/07/min-frste-give-away.html

    SvarSlet
  5. 1 lod. fast læser, amandas4g(a)hotmail.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er med på fast læser og blogg-Roll list så jeg ved ik om det gælder for to, jeg kunne jo håbe:) så jeg krydser alle lemmer også ha jer ALLE en virkelig fantastisk dag. Her går turen til stranden:)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    De vil være perfekte til min datters værelse :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)
    Kh. Heidi

    SvarSlet
  9. Hvorfor har jeg ikke fundet dig noget før? Dejlig blog;)
    Håber jeg vinder, for med skrå vægge overalt, ville stickers fungere genialt.
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  10. 3 lodder til mig, og håber jeg er heldig. Den store pige i huset bliver snart 4 og hendes værelse skal have en stor-pige make over med nye stickers.

    SvarSlet
  11. Smider 1 enkelt lod ind ;o)

    SvarSlet
  12. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    2 lodder

    SvarSlet
  13. Sikke en fed konkurrence. Deltager med 4 lodder :D
    Linket til mit indlæg om din giveaway;
    http://louisececilie.blogspot.dk/p/profil.html
    og din blog er på min yndlings-liste (blogroll) i bunden på min blog.

    Mvh. Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  14. 1 lod tak, - kan lige forestille mig de flotte wallstickers pynter smukt i min entré :0) Hilsen Rikke (CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM)

    SvarSlet
  15. Er med på et enkelt lod... Burde man få sig en blog måske... :/

    Naja
    n.sch@gmail.com

    SvarSlet
  16. 1 lod til mig tak :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  17. Nu har jeg godt nok lige købt af dig på Trendsales , men kunne helt sikkert godt bruge nogle flere ;)
    1 lod til mig :D
    carolinesmor.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan aldrig få for mange wall stickers ;-)

      Slet
  18. 4 lodder: koksby.blogspot.dk

    Ude til højre er der en sort bjælke med bl.a. "Blogs jeg læser"

    http://koksby.blogspot.dk/2012/08/giveaways.html

    SvarSlet
  19. Endnu en lækker Give Away :) Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  20. Jeg er med på to lodder :)
    http://stubbesoddplace.blogspot.dk/p/give-aways.html

    SvarSlet
  21. 2 lodder til mig tak...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej faktisk 3 lodder, for jeg har dig også på min blogroll...
      Kh Eline

      Slet
  22. Så er der trukket en vinder ;-) Kig forbi og se, om det blev dig: Vinder af Wall Stickers Give Away hos Conner✩s Nest...♥

    Husk også at kigge forbi her: Trendsales Give Away hos Conner✩s Nest...♥

    Sommerhilsener,
    Maja

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)