torsdag den 9. august 2012

I ♥ Trendsales, men det kommer nok ikke bag på Jer? ;-)

Og såmænd om jeg så ikke er så heldig, at jeg nu er blevet Trendsales Blog Partner! I midten af juli blev jeg kontaktet af Trendsales, om jeg ville indlede et samarbejde og være Trendsales Blog Partner. Før jeg sagde ja, gjorde jeg mig selvfølgelig nogle overvejelser. Jeg ville ligeledes forhøre mig, om jeg ville blive dikteret, hvad jeg skal skrive, blive påtvunget indlæg osv., men sådan forholder det sig heldigvis ikke!

Jeg kunne ikke lige se, hvad min blog kan bidrage med ifht. f.eks. diverse mode-blogs, men min blog er jo lige præcis min og helt unik! Jeg blogger jo ikke om smart mode direkte fra catwalken, men i stedet om det lille undulatskab og lædertasken, der blev fundet på weekendens loppemarked, om nogle nye seje tullebukser til ungerne eller om cool indretning på børneværelset - og min blog kan lige præcis vedblive at se ud, som den gør og altid har gjort, og jeg skriver præcist, hvad jeg har lyst til! Og derfor sagde jeg ja ;-)


Det, at være blevet Trendsales Blog Partner, får således ikke min blog til at være anderledes, end den er i forvejen :-) De af Jer, der har fulgt mig, ved også, at det ikke er nogen hemmelighed, at jeg er temmelig vild med at både købe og sælge inde på Trendsales ;-) Jeg har været meget aktiv bruger af Trendsales i intet mindre end over 8 år efterhånden og har også over 700 positive smileys-vurderinger fra Trendsales-handler! Så derfor er det også skønt at blive anerkendt af Trendsales som havende en spændende blog, når jeg ved, at også flere af mine købere allerede kan lide at følge mig her på bloggen :-)

Til info så bliver jeg ikke betalt af Trendsales og modtager heller ingen gratis gaver, men i stedet får jeg nogle VIP-bruger-fordele :-) Jeg får bl.a. muligheden for, at min blog kan komme med i et af Trendsales' nyhedsbreve, så den ville blive eksponeret for flere potentielle læsere, og jeg får muligheden for at blive udvalgt til at gæsteblogge på Trendsales Magazine. Så kan nogen måske spørge sig selv, hvorfor jeg gerne vil have, at min blog bliver eksponeret for flere. Og dertil er mit helt klare svar, at jeg synes, det er dejligt at skrive til og MED andre, og derfor er det også dejligt, når der er læsere, der kommenterer på ens blog-indlæg, for det gør lige præcis bloggen mere dialektisk levende ;-)


ja, her på min blog gør jeg jo så netop bare, hvad jeg i forvejen gør - skriver om dit og dat og om Trendsales fra tid til anden, fordi jeg elsker Trendsales og ikke kan lade være ;-) 


            Trendsales Blog Partner
               * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
                 men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taksa ;-) Skriver retur på mailen i morgen :-)

      Slet
  2. Det lyder spændende og fedt at de kontakter DIG..så bliver der jo lagt mærke til din blog ;0) Jeg er ny læser hos dig...du er velkommen forbi min blog også ;0) Pøj pøj med projektet. Hilsen CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM / Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Riks :-)

      Velkommen til! Og ja, det er fedt, de vil "ha' mig", selvom jeg ikke er en af de almindelige modeblogs ;-) Forhåbentligt kan jeg give det et lidt anderledes tvist! Jeg kigger da liiiige forbi dit kage-univers... ;-)

      Slet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)