torsdag den 16. august 2012

Så er der trukket en vinder af Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥



Vinderen skulle have været trukket i går, men jeg må indrømme, at ferie-kulleren steg mig til hovedet, og jeg glemte det, sorry ;-) Men nu er der trukket en vinder blandt de 50 lodder, som var med i lodtrækningen!

Og vinderen er lod nr. 7:

Og lod nr. 7 tilhører Helena, som har bloggen Made by Me - tillykke til dig, Helena ;-) Du har vundet ca. 30 stk. blandede wall stickers sommerfugle, hjerter & stjerner og kan vælge ud fra de farver, der passer bedst til dig :-)


Tak til Jer alle, som var med i Give Away'en! Kig endelig forbi min Trendsales♥Shop, hvor der er mange forskellige lækre wall stickers :-)

Husk også at deltage i min Trendsales Give Away HER! Måske bliver du den heldige? ;-)


           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)


2 kommentarer:

  1. Ej Maja, hvor er jeg glad. Er det okay jeg sender dig en mail i morgen?
    Kærlige sommerhilsner Helena

    SvarSlet
  2. Ja, selvfølgelig Helena :-) Dejligt, du er blevet glad, og det er jeg også sikker på, du bliver, når du modtager de fine wall stickers ;-)

    Solskinshilsener,
    Maja

    Give Away hos Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)