tirsdag den 14. august 2012

Trendsales Give Away hos Conner's Nest...♥

Lige før vinderen af min Wall Stickers Give Away hos Conner's Nest...♥ trækkes, har jeg endnu en Give Away på tapetet til Jer ;-) Trendsales har sponsoreret Give Away'en, hvor du kan vinde: 
30 dages gratis VIP medlemsskab + 10 Klip til Trendsales 

Du kan vinde og bruge Give Away'en uanset, om du allerede er VIP-bruger eller standardbruger på Trendsales, eller om du blot er nysgerrig og godt kunne tænke dig at stifte bekendtskab med shoppingmekkaet www.trendsales.dk :-) Give Away'en har en værdi af ialt kr. 119,- og eneste kriterie for at deltage er, at du skal være over 15 år. Som VIP-bruger vil du få en række fordele, og de 10 klip kan benyttes til at "købe" fremhævelse af dine annoncer, så flere lægger mærke til dem ;-)


The rules are as follows...
  • 1 lod: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser via Google Friend Connect
  • 2 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser via Google Friend Connect + link med billede til min Give Away på din blog
  • 3 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser via Google Friend Connect + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste
  • 4 lodder: Skriv en kommentar her + tilmeld dig som fast læser via Google Friend Connect + link med billede til min Give Away på din blog + tilmeld mig din blog roll/liste + omtal min Give Away med billede og link i et indlæg på din blog

Skriv, hvor mange lodder du deltager med, og husk hvis du er anonym samtidigt at skrive din emailadresse + dit navn, så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder :-) 

Den heldige vinder af
Trendsales Give Away hos Conner's Nest...♥
udtrækkes lørdag d. 1. september!

Og så håber jeg, at du kan lide at være her og atter vil komme på besøg i Conner's Nest...♥ & måske også bliver den heldige vinder - hvem ved? ;-)

Held & lykke,

           Trendsales Blog Partner
           * Jeg er sponsoreret af Trendsales i form af diverse VIP-fordele,
             men jeg modtager ikke betaling, og mine meninger er helt mine egne ;-)

9 kommentarer:

  1. Jeg er med på et enkelt lod.. Jeg tror efterårs rengøringen kommer tidligt i år :D

    SvarSlet
  2. jeg nupper 3 lodder i denne skønne giveaway!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  3. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    2 lodder

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne putte et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    www.brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Et lod i puljen til mig - måske kunne det kickstarte at jeg får rodet ud i det tøj pigerne ikke kan passe

    SvarSlet

Og har du noget på hjerte, som du liiiiiige må dele? ;-)